2009-06-30

Jag känner verkligen att Det Här!

Det ska jag satsa på. Det måste vara pengar i detta...
" min дrliga ursдkt fцr min unethical/unprofessional att nдrma sig till dig pе denna very augusti fцrfrеgan, emellertid skulle jag respectfully fцrfrеganen som du den uppehдllet tillfredsstдller av denna postar ovanligt fцrtroligt och respekt tystnadsplikten av den gjorda informationen privilegierat, i orsaka av vеr vдxelverkan.

I fцrmiddag Herr Liga L. Xiao just nu lasten - ordfцranden, utцvas funktioner, packar ihop av begrдnsade Kina, Hongkong. Fцrmiddag som I ber ditt partnerskap och det, gдller securring och att inhysa stora fonder. Bidragsmottagaren avlidas och har ingen nдrmaste anhцrig, hдri, fцrmiddaghandstilen fцr resonera I dig. Du дr namnen. Lеt mig fцrsдkrar att denna transaktion har inget ”riskera-strдnger” fдst till den, sе. Behaga indikerar att dina intresserar genom att kontakta mig via min privata e-post (tagit-bort-den) fцr mer information. Behaga bekrдftar ocksе efter; ditt fullt namnger, tilltalar och nationalityen.
"

Du är namnen. Okeeeeeeeeeeeeeeyyyyyy...

Inga kommentarer: