2008-08-21

Mer frågor.

11. Har du något mörker inom dig?
Ja, det tror jag, har inte alla det? Men det är inget jag låter påverka arbetet.
12. Vet din fru om att du sökt det här jobbet?
Ja. Sambon vet det.
13. Vad gör du om du inte får som du vill?
Ser till att jag får som jag vill.
14. Om du var ett djur vilket skulle det då vara?
Katt.
15. Har du något brottsregister?
Nej.
16. Är det inte lite konstigt att ha en sådan nära relation med sin mamma? (efter att personen sagt att hon brukade gå och fika med sin mamma).
(om jag fikade med mamma) Nej, det tycker jag inte. Varför tycker du det?
17. Du vill egentligen inte ha detta jobbet eller hur? (frågan ställd med olika tonfall flera gånger)
Eh, jo?
18. När var slaget vid Lützen?
1692 tror jag. men jag vet inte.
19. När du blir arg – känner du någon gång för att slå den personen på käften då? (kontorsjobb, bokföring)
Nej.
20. Har du en massa fräckisar på lager som du kan berätta? För den som inte kan det tål inte mycket och då passar de inte här. (civilekonom på kommunal förvaltning)
Det är möjligt att jag har, men de berättar jag inte på arbetet under kontorstid.

Inga kommentarer: