2007-10-27

"Jag har inget liv, jag tittar på 'vem ska bli miljonär'"

Så sade en kompis för några år sedan.

Känner mig lite som sådan nu, tittar på "Heroes"-maraton på TV4 plus. Som om det inte fanns annat att göra. Men faktum är att det är ganska avkopplande.

Och det är skönt att veta när det står "To Be Continued" så är det bara fem minuter kvar, en reklampaus kvar bara till nästa episod.

En längre paus gjordes för att studera parkeringen, så blev det, på IKEA. Där var så många bilar att jag övertalade sambon att vi skulle åka en annan dag. Inte idag, inte helgen efter lön. Inte lönt.

2 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Heroes är så himla bra! Jag vägrar tro att definitionen av ickeliv går vid ifall man är beroende av just den serien.

linlasj sa...

Ja, Heroes är bra!

Nu i onsdags reste sig nästan nackhåren!