2019-07-21

Smälter ett fantastiskt bröllop och fest.

Landar på ett favoritvattenhål i hemkommunen och  en  favoritpersonal arbetar. Smälter ett bröllop i min smak; känslor utanpå huden, tårar av glädje och genuin kärlek. Men också med ett påminnande stänk  saknad av de närmast kära som lämnat oss.

En pappa som inte kunde hålla tal på dotterns bröllop utan tog hjälp av hustrun. Som gjorde det med bravur. Tillsammans bemästrades de överväldigande känslorna.

En flickvän till brodern till bruden talade jag med. Underbart samtal om intro- och extrovertitet.

Ett väldigt förtroligt samtal med en person om alla de tre. Ni vet. Livet, kärleken och döden. Dessa tre som min sambo lärde mig är de ämnen man talar om. Det hade jag inte tänkt på. Att det är just de tre och jag älskar alla tre.

Fnitter var det gott om. Näsdukar låg utlagda på borden ifall att. Det blev som sagt ifall att.

Innerligt tack M & M.

Inga kommentarer: